۱۳۸۷ آبان ۲۰, دوشنبه

شير یا خط

يك بار هم براي حل مشكلات، سكه بياندازيد. در طول سالهاي اخير هميشه خواسته اند ناكاميها و بحران هاي به وجود آمده در دو باشگاه استقلال و پرسپوليس را با برگزاري نشست ها و جلسات متعدد، حل و فصل كنند. به اين ترتيب كه در مواقع شكست و در شرايطي كه طاقت هواداران طاق مي شود، مديران باشگاه طي جلساتي مستمر، عموما به صورت شبانه و گاهي روزانه و در مواردي صبحانه، تکدانه، کاله، دامداران، پاک و حتی چوپان! مشکلات، معضلات، ناکامی ها، بحران ها، عوامل دخيل و باقي قضايا را شناسايي ، تجزيه و تحليل كرده و با ارائه راهكارهايي مستدل، كل يوم مسائل را حل كرده و شرايط باشگاه را با چرخشي 360 درجه از اين رو به آن رو مي كنند. ولي متاسفانه مشكل اصلي آنجايي است كه راهكارهاي ارائه شده عموما تاريخ مصرف كوتاهي دارند و خيلي زود اوضاع و احوال به همان وضعيت قبل از 360 درجه باز مي گردد .

پرسپوليس اين روزها دقيقا سرگرم روايت چنين داستاني است. صبح، ظهر، شب و حتي مواقعي طي پنج وعده در شبانه روز جلساتي در راستاي خروج از بحران برگزار مي شود كه تا بدين لحظه منجر به ارائه راهكاري براي برون رفت از وضعيت اضطراري كنوني نشده است.
نتايج ضعيف پرسپوليس، بحث اخراج دي كارمو، سفر ابدي ماركو (به برزيل البته!)، وضعيت بازيكنان خارجي، خريد بازيكنان جديد، مدافع توگويي، محمد نصرتي، رحمان رضايي، اختلاف ميان اعضاي هيات مديره، اختلاف هيات مديره با مصطفوي، اختلاف مصطفوي با قطبي، اختلاف قطبي با برخي بازيكنان، اختلاف برخي بازيكنان با برخي ديگر از همان بازيكنان، تو خوبي؟ اختلاف تازه عروس توره با مادر شوهرش، قهر بانو يوروم با مامان افشين و بسياري مشكلات ناگفتني ديگر...!

يكبار هم براي حل مشكلات سكه بياندازيد. اگر شير آمد قطبي را بر كنار كنيد و به مصطفوي اولتيماتوم دهيد كه تا نيم فصل بر كنار مي شود، آنوقت براي آنكه غافلگير شود آخر همين هفته بركنارش كنيد، اگر خط آمد مصطفوي را بر كنار كنيد و به قطبي اولتيماتوم دهيد كه تا نيم فصل بر كنار مي شود آن وقت براي آنكه غافلگير شود آخر همين هفته بركنارش كنيد و اما اگر سكه روي لبه اش ايستاد، مسئوليت را بپذيريد.
اين بار براي حل مشكلات، سكه بيندازيد. نتيجه همان خروجي جلسات متعدد شبانه و روزانه است، امتحان كنيد.

چاپ شده به تاریخ دوشنبه 20 آبان 87