۱۳۸۷ آذر ۹, شنبه

دعوت

امير قلعه نوعي به كميته انضباطي احضار شد تا براي اعتراض خود به داوري ديدار با فولاد خوزستان، توضيح بدهد كه البته دليل اصلي احضار اين است كه مبادا مردم و رسانه ها موجوديت كميته انضباطي را فراموش كنند!
اگر فكر مي كنيد مربيان ديگري هم بوده اند كه اعتراضاتي داشته اند اما به كميته انضباطي احضار نه، بلكه دعوت هم نشدند، كاملا در اشتباهيد و باز اگر در اين فكريد كه قلعه نوعي يا پيش تر از او قطبي به اين كميته فراخوانده مي شوند كه پاي استقلال و پرسپوليس در ميان است و ميليون ها هوادار و پوشش كامل رسانه اي، كه ديگر خيلي خيلي و كاملا دراشتباهيد!
شك نكنيد كه قلعه نوعي بايد احضار مي شد تا توضيح دهد كه چرا تنها براي چند آفسايد به اشتباه گرفته شده كه فقط و فقط يكي از آنها هم گل شده و يكي دو آفسايد گرفته نشده و چند كارت قرمز و زرد داده نشده و چندين خطاي چشم پوشي شده و خلاصه بسياري اشتباهات ديگر، عكس العمل نشان داده!
امير قلعه نوعي به كميته انضباطي احضار شده تا به او يادآوري شود داوري و اشتباهاتش بخشي از فوتبال است اما عكس العمل مربيان، آن هم از نوع سرمربيان تيم هاي معروف و تاثيرگذار كه ديگر جزئي از فوتبال نيست و اگر قرار باشد اين واكنش ها هم جزئي از فوتبال باشد، آنوقت كميته معظم انضباطي هم نه جزئي كه كلا تمام فوتبال است!
و اصولا مربيان و بازيكناني از اين دست كه دوربين مي آورند! به اين كميته دعوت مي شوند تا ساعاتي دور هم گل بگويند و گل بشنوند و در آخر وعده ديداري در آينده اي نزديك و بعد هم كه گزارشي و عكسي و خبري و يكي دو تا مصاحبه! وديگر هيچ...

چاپ شده به تاریخ چهارشنبه 6 آذر 87