۱۳۸۷ مهر ۷, یکشنبه

4/(واعظ+90)

ستون يك:90،واعظ و نظر سنجي

برنامه 90،پريشب ميزبان واعظ آشتيني مدير عامل جديد استقلال بود .فردوسي پور بحث را با تغييرات پياپي مديران دو باشگاه استقلال و پرسپوليس آغاز كرد و در ادامه پرسش نظرسنجي برنامه را با وي در نظر گذاشت تا نظر چهره جديد استقلال را هم درباره تغييرات پياپي مديران عامل اين دو باشگاه از ميان "دو" گزينه اقدام درستي "هست"يا"نيست" جويا شد.
پاسخ واعظ آشتياني ،نقل به مضمون (نسخه اصلي): "من گزينه سوم دارم ،اگر مديري آمد و نتوانست انتظارات يك هيات مديره را برآورده كند تكليف چيست؟ بايد پايش بايستند؟ فرض بگيريد امروز براي من صادق باشد ،مدير عامل بايد مبارزه كند و بتواند برود جلو در صنعت، با اين گزينه مردم مي توانند درست نظر بدهند ،گزينه سوم همين بود ."
چهارستون: تصور كنيد فردوسي پورگزينه واعظ را زير نويس برنامه مي كرد ! چي مي شد !؟

ستون دو:90،واعظ و فتح اله زاده

عادل كه پس از شنيدن گزينه سوم حسابي سر شوق آمده بود از سخنان واعظ نتيجه گرفت وي مديريت قبلي را موفق ندانسته.
پاسخ واعظ آشتياني :نقل به مضمون(نسخه اصلي): " من به عدم موفقيت كاري ندارم، همه موفق بودند ولي بايد به سليقه هاي هيات مديره نگاه كرد.هيات مديره به مدير عامل مي گويد شما چرا عدول مي كني ؟يكباره،دوبار تذكر و بعد مي گويند شايد تو همكاري دوست خوبي باشيم ولي نتوانيم با هم كار كنيم قانون تجارت تعيين تكليف مي كند ، ثبات مديريت بسيار موثر است"
چهار ستون:......!؟

ستون سه:90،واعظ و انصاري

فردوسي پور به ميانه هاي گفتگوي خود با واعظ رسيده بود كه دريافت برنامه اين هفته اش بيش از انتظار جذاب و ديدني است لذا بحث را به ديگر عضو جديد هيات مديره كشاند و نظر وي را در مورد "علي انصاري " پرسيد .
پاسخ واعظ آشتياني ،نقل به مضمون(نسخه اصلي): "آقاي انصاري يه آدميه كه به لحاظ تخصصي كار كارشناسي اقتصادي كرده شما چرا به دنبال سابقه ورزشي هستيدمن حتي معتقدم بايد يك آدم فرهنگي هم داشته باشيم، كه داريم. اما ما دنبال اين هستيم گر معما حل شود آسان شود .ايشون ورزشكار بودن اما حالا فوتبال (منظور آقاي واعظ،فوتبالي بود.البته! ) نبودن يك بحث ديگريست. "
چهار ستون: كلا دوشنبه شب خيلي خوش گذشت. عادل جان!مرسی.

ستون چهار: 90،واعظ و سكانس طللائي

نقل به مضمون(نسخه اصلي )
...
واعظ:...در 16 سالگي عضو جوانان كيان بودم....
عادل:....من اعتقاد ندارم كه مدير عامل باشگاه بايد عكس با شورت ورزشي داشته باشد .اما اينكه شما" شورت ورزشي" داريد خيلي خوب است !
واعظ:متشكرم
چهار ستون: من هم متشكرم

خارج از ستون

حرف روز
منصور ابراهيم زاده: "كيوان از وقتي كه من با او كار مي كردم وحيد بود ."

چاپ شده به تاریخ چهارشنبه سوم مهرماه87